Search
  • Måtteservice Danmark

Hvordan fungerer måtteservice i praksis

De fleste danske virksomheder og butikker har valgt at få en måtteservice aftale. Det har de fordi det danske klima er fugtigt og vi oplever ofte nedbør, Derfor har både kunder og medarbejdere, vand, skidt og sand med ind under skoene, når vejret er imod os.


Men hvordan fungerer måtteservice i praksis og hvad kræver det for at komme i gang? Det gennemgår vi i simple steps nedenfor:


  1. Få besøg af en rådgiver fra os og indgå aftalen om måtteservice. Her er det vigtigt at vurdere, hvor mange måtter din virksomhed har brug for og størrelsen på disse. Endvidere skal I tage stilling til om I vil have en måtte med eller uden logo. Vi bestiller herefter 2 måtter hjem inkluderet i lejen, hvor en vil være i din virksomhed og den anden vil være opbevaret på vores vaskeri. Endelig skal du beslutte hvor ofte der er behov for at måtter skiftes.

  2. Hvor ofte måtter skal skiftes afhænger primært af volumen af trafik i din virksomhed og så hvor meget snavs og væske besøgende hiver med ind. Men de fleste kunder skifter måtter minimum hver 14 dag.

  3. Vores vognmand besøger jer så med den frekvens i ønsker og henter beskidte måtter, samtidig med at han/hun placerer nyvaskede måtter som erstatning for de beskidte.

  4. De beskidte måtter transporteres herefter retur til vores vaskeri, hvor de igen vaskes og gøres klar til næste skifte. Sådan kører det i ring så længe i er kunder hos Måtteservice Danmark.


Lyder det nemt. Så gå ind på vores hjemmesiden og bestil et uforpligtende tilbud.


Med Venlig Hilsen Morten Kjær, Medejer


7 views0 comments

Recent Posts

See All